lørdag den 10. marts 2012

I'll make the world go bangbang-fucking-pow

Jeg er mad. Jeg rager. Gider ikke det her mere.
- Jeg elsker mine venner. Over fucking alt. Derfor er det trist at være sådan her.
Jeg savner fucking alt. Vil ha' dig her. Vil ha' en der holder om mig og fortæller mig det hele bare er noget jeg bilder mig ind. At jeg skal huske på at jeg faktisk er røv priviligeret og lykkelig.
Jeg er så fucking mad over ingenting. Burde være røv ligemeget ikke. men det er det bare ikke så nu føler jeg mig dum. Tror bare jeg går i seng. Kontakter dig aldrig mere. Hahhahaaha, ja som om ikk'.
Men nej. Gider ikke. Ring mig op for helvede, be om. Vil bare høre din stemme. Kan altid gøre mig glad.
Er så bekymret hele tiden hahaha. Og selv når vi joker så bliver jeg fucking ked af det lol.
Vent til du er tredive... Idc, men højst sandsynligt er jeg her ikke der. Er så røv forvirret. Sur over... ingenting, ved ikke haha. Ellers er jeg bare bange for at miste dig. Fuck hvor ville jeg blive smadret. Ville gå helt ned. Er så ynkelig, for helvede. Og hvad fuck laver du over hovedet sammen med mig!?
'Jeg elsker dig'... Fuck nu ud af mit liv, det tænker jeg. Vil ikke såres igen, som altid du ved... Men hvad fuck skulle jeg gøre uden dig nu haha. Har ventet for længe. Kan ikke sparke dig ud af mit liv uden at det vil såre mig. Du har fået for meget plads i mine tanker. Konstant er du her. Jeg tænker for meget hahahah. Er så fucking klam.

'No one can ever hurt you.. Or so they say.'

Ingen kommentarer:

Send en kommentar